Klantvriendelijk telefoneren in het Engels (2 dagen)

Terug

Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

De telefoon, of beter: de telefonist(e), is het visitekaartje van het bedrijf. Heel belangrijks dus! Vaak is dan ook een telefoontje het eerste contact. Wanneer een gesprek in het Engels moet, is het heel fijn dat het taalverschil geen belemmering hoeft te zijn.
De vraag aan jou is dan ook: Kan én durf je om te gaan met taalbarrières als je vragen moeten beantwoorden? Ben je op de hoogte van de bestaande cultuurverschillen? En ken je de telefoonetiquette? Deze cursus Klantvriendelijk telefoneren in het Engels kan daarom voorkomen dat je klanten verliest door taal- en cultuurverschillen.

Voor wie is deze cursus?

Deze cursus Klantvriendelijk telefoneren in het Engels is bedoeld voor mensen die veel Engelssprekende mensen aan de lijn krijgen. Zoals een telefoniste, secretaresse of receptioniste. Zij handelen de vragen, wensen, eisen en klachten van klanten en relaties telefonisch af.

Na de cursus kan je onder andere:

  • Niet-Nederlandssprekende gesprekspartner aan de telefoon uitstekend te woord staan in het Engels.
  • De meest voorkomende inkomende en uitgaande telefoongesprekken voer je op een krachtige en klantvriendelijke manier.
  • Goede informatie verzamelen en weet je hoe je een klant goed doorverbindt.
  • Lastige gesprekken voeren, zoals bij klachten enzovoort.

We werken in kleine groepen van maximaal 12 deelnemers. Ook oefenen we met allerlei soorten telefoongesprekken.

De volgende onderwerpen komen onder andere aan de orde tijdens de cursus Klantvriendelijke telefoneren in het Engels:

Dag 1:

  • Algemene gesprekstechnieken
  • Beantwoorden van de telefoon
  • Inventariseren van wensen en behoeften
  • Telefonisch doorverbinden
  • Telefonisch beantwoorden van vragen

Dag 2:

  • Omgaan met boze, veeleisende en lastige klanten
  • Hanteren van telefonische klachten
  • Het voeren van slechtnieuwsgesprekken

Wil je meer informatie over de cursus klantvriendelijk telefoneren in het Engels?

Je kunt ook altijd even contact opnemen met ons als je nog vragen hebt. We helpen je daar graag mee verder.

vca basis boek

Liever een cursus over klantvriendelijk telefoneren in het Nederlands? Klik dan hier.


Cursusdetails

Vanafprijs: € 695 Excl. BTW

Locaties: 1

Startdata: 1

Hulp nodig?

Bij CursusGeregeld.nl maken we je het zo makkelijk mogelijk:

  • Eén aanspreekpunt
  • Geen reserveringskosten
  • Scherpste prijs
  • Altijd in de buurt
  • Gratis annuleren (tot 10 werkdagen voor startdatum)

Nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

info@cursusgeregeld.nl

030 303 95 14

Whatsapp ons