Categorieën

Klantvriendelijk telefoneren

De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk. Maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat? En hoe worden klachten aangepakt? Deze cursus voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling.

Vanaf € 614 Excl. BTW

Bekijk cursus Startdata & locaties

Klantgericht denken en handelen

Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier.
Met deze cursus kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk!

Vanaf € 624 Excl. BTW

Bekijk cursus Startdata & locaties

Train de trainer

Ben jij trainer of wil je trainer worden, maar heb je nog het gevoel dat je wat kennis tekort komt? Geen probleem, deze cursus is voor trainers door trainers. Tijdens deze cursus leren we je hoe je je stof helder overbrengt. Maar ook hoe je je leerdoelen kunt bereiken en hoe je ervoor zorgt dat je cursisten alles ook daadwerkelijk onthouden!

Vanaf € 1.309 Excl. BTW

Bekijk cursus Startdata & locaties